Reklamacja towaru
Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem – w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych
Kiedy stosować:
- po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
- po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne
Przebieg reklamacji:
- Poinformuj Hama Polska o swojej reklamacji – sugerujemy, abyś skorzystał z następujących możliwości:Reklamacja w formie pisemnej przesłana na adres: Hama Polska Sp. z o.o. dział reklamacji ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki; dopisek: nos-to.pl
Reklamacja złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: nos-to@hama.pl
Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, który znajdziesz na naszej stronie (można go znaleźć w zakładce > Informacje > Dokumenty do pobrania) – w piśmie opisz zauważoną wadę (ewentualnie załącz zdjęcia) oraz wskaż preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji np.:
- wymiana towaru na nowy,
- zwrot pieniędzy,
- inna propozycja.
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu.
- Oczekuj na kuriera GLS (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
- Oczekuj kontaktu z naszej strony (może to potrwać do 3 dni).
Wady uwidocznione w trakcie użytkowania
Kiedy stosować:
- w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji
Przebieg reklamacji:
- Będzie nam niezwykle pomocne, jeśli dołączysz zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę; (nie jest to jednak warunkiem koniecznym).
- Poinformuj Hama Polska o swojej reklamacji – sugerujemy, abyś skorzystał z następujących możliwości:Reklamacja w formie pisemnej przesłana na adres: Hama Polska Sp. z o.o. dział reklamacji ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki; dopisek: nos-to.plReklamacja złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: nos-to@hama.plW przygotowaniu reklamacji pomoże ci formularz, który znajdziesz na naszej stronie (można go znaleźć w zakładce > Informacje > Dokumenty do pobrania) – w piśmie opisz zauważoną wadę (ewentualnie załącz zdjęcia) oraz wskaż preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji np.:
- wymiana towaru na nowy,
- zwrot pieniędzy,
- inna propozycja.
- Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji,
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu.
- Oczekuj na kuriera GLS (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
- Oczekuj kontaktu z naszej strony (może to potrwać do 3 dni).
Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem
Kiedy stosować:
- po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
- brakuje jednego lub więcej produktów w paczce
Przebieg reklamacji:
- Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi sklepu: noś-to
+ 48 61 873 10 58
nos-to@hama.pl
Za co muszę płacić?
W przypadku zgłoszenia reklamacji z naszej strony zamówiona zostanie spedycja GLS na adres wskazany przez Klienta. Klient nie ponosi kosztów transportu.
Jak przygotować paczkę?
Reklamowane produkty powinny być przygotowane do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem bądź włożony w kolejny karton.
Sugerujemy dołączenie do paczki dowodu zakupu, którym może być np. paragon, faktura, dowód zapłaty za towar, e-mail z potwierdzeniem zamówienia, karta gwarancyjna, kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt oraz numer rachunku bankowego, na który możemy zwrócić Ci pieniądze.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?
Czas rozpatrzenia reklamacji – wydania decyzji wynosi 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania reklamacji przez Hama Polska Sp. z o.o. Do reklamacji Konsumenta ustosunkujemy się w terminie 14 dni.
Ważne:
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny.