Reklamacja towaru

Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?

To nie problem – w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.


Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne

Przebieg reklamacji:

  1. Poinformuj Hama Polska o swojej reklamacji – sugerujemy, abyś skorzystał z następujących możliwości:Reklamacja w formie pisemnej przesłana na adres: Hama Polska Sp. z o.o. dział reklamacji ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki; dopisek: nos-to.pl

    Reklamacja złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: nos-to@hama.pl

    Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, który znajdziesz na naszej stronie (można go znaleźć w zakładce > Informacje > Dokumenty do pobrania) – w piśmie opisz zauważoną wadę (ewentualnie załącz zdjęcia) oraz wskaż preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji np.:

    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • inna propozycja.
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu.
  3. Oczekuj na kuriera GLS (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony (może to potrwać do 3 dni).

Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

Kiedy stosować:

  • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji

Przebieg reklamacji:

  1. Będzie nam niezwykle pomocne, jeśli dołączysz zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę; (nie jest to jednak warunkiem koniecznym).
  2. Poinformuj Hama Polska o swojej reklamacji – sugerujemy, abyś skorzystał z następujących możliwości:Reklamacja w formie pisemnej przesłana na adres: Hama Polska Sp. z o.o. dział reklamacji ul. Poznańska 5, Robakowo, 62-023 Gądki; dopisek: nos-to.plReklamacja złożona drogą elektroniczną na adres e-mail: nos-to@hama.plW przygotowaniu reklamacji pomoże ci formularz, który znajdziesz na naszej stronie (można go znaleźć w zakładce > Informacje > Dokumenty do pobrania) – w piśmie opisz zauważoną wadę (ewentualnie załącz zdjęcia) oraz wskaż preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji np.:
    • wymiana towaru na nowy,
    • zwrot pieniędzy,
    • inna propozycja.
  3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji,
  4. Przygotuj przesyłkę do zwrotu.
  5. Oczekuj na kuriera GLS (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
  6. Oczekuj kontaktu z naszej strony (może to potrwać do 3 dni).

Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Przebieg reklamacji:

  1. Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi sklepu: noś-to
    + 48 61 873 10 58
    nos-to@hama.pl

Za co muszę płacić?

W przypadku zgłoszenia reklamacji z naszej strony zamówiona zostanie spedycja GLS na adres wskazany przez Klienta. Klient nie ponosi kosztów transportu.

Jak przygotować paczkę?

Reklamowane produkty powinny być przygotowane do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem bądź włożony w kolejny karton.

Sugerujemy dołączenie do paczki dowodu zakupu, którym może być np. paragon, faktura, dowód zapłaty za towar, e-mail z potwierdzeniem zamówienia, karta gwarancyjna, kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt oraz numer rachunku bankowego, na który możemy zwrócić Ci pieniądze.

Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Czas rozpatrzenia reklamacji – wydania decyzji wynosi 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania reklamacji przez Hama Polska Sp. z o.o. Do reklamacji Konsumenta ustosunkujemy się w terminie 14 dni.

Ważne:

  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny.